sobota 13. októbra 2007

Hladanie bytu

6. september 2007

Byvat u Londonovcov je skvele, su mi ako naozajstna rodina, ale viem ze tu nemozem zostat navzdy. Jednak je cestovanie z Calarcy do Armenie dost nepohodlne (male autobusy, klukate cesty) a jednak sa treba trosku osamostanit.
Toto je moj stvrty zahranicny pobyt a preto viem ze s hladanim ubytka to nie je vzdy jednoduche. V Kolumbii vsak nie je problem najst, ale vybrat si. Naozaj, najst tu ubytovane je jednoduchsie ako zohnat pohladnicu - tytmto sa ospravedlnujem celej rodine ze som este neposlala pohladnice :)
Prvy byt co som obzrela bol celkom fajn. Blizko roboty, len v trochu horsej stvrti. Velke izby, pekna kupelna, lenze tiekla iba studena voda :) Fasa kuchyna, len mi oznamili ze obedy si tu nemozem varit, lebo cez obed pouziva kuchynu dalsich 5 obyvatelov domu. Aj pripojenie na internet maju, len ho nemozem pouzivat, lebo oni su furt na internete.
Zase az tak rychlo sa odstahovat nemusim, pomyslela som si.
Okukla som este asi dalsie dva byty a dnes som nasla ten pravy: velikansky, dve kupelne, kuchyna ktoru mozem pouzivat, tepla voda v kupelni, pripojenie na internet a za tu istu cenu ako ten prvy. A dokonca je v peknej stvrti a blizko roboty.
Mozem sa nastahovat 16. septembra, hura!

Žiadne komentáre: