sobota 8. septembra 2007

Privitanie s Londonovcami

30. august 2007

Po ochutnani arepas bol cas ist sa zabyvat. Daniel a Miguel ma zobrali k nim domov, do Calarcy, 10 minut autobusom od Armenie - tu budem byvat prve dni. Hned vo dverach ma vystiskali a vybozkavali ich rodicia, ujo Enrique a teta Martha Londonovci, neskutocne mili ludia.
Daniel mi ukazal izbu, v ktorej budem byvat. Mala utulna so zelenymi zavesmi a oranzovymi oblieckami. K dokonalosti chybala uz len zlta, tak som hned z prirucnej batoziny vytiahla zlte punkove kura, co som pred odchodom dostala od kamaratky Sisy.
A hadajte co bolo prve co som spravila? Nie, nesla som si dat sprchu. Dalsi pokus. Ani som si nesla lahnut.
Vytiahla som z batohu jablkovicu, co mi na cestu nabalil sused Brano povodom z Myjavy, a ako sa patri naliala som celej rodine. Hrdinsky to do seba hodili a potom chudaci este dve hodiny odrhali a stazovali sa na palenie hrdla :) Ale inac ze im chutilo :)
Tatkovci vobec nerozpravaju po anglicky, ale aj napriek tomu sme este dve hodiny sedeli v kuchyni a rozpravali sa. Moja nova kolumbijska rodina je super :)

1 komentár:

marekD mara povedal(a)...

caves katka
pozeral som si tvoje fotky a teda vedel by som sa v tej onej.... kolumbii vyblaznit.... posielam ti link na fotky zo skandinavie
http://picasaweb.google.com/mdurovka