sobota 15. septembra 2007

Prva hodina

3. september 2007

V pondelok o 18:30 som mala prvu hodinu s mojimi ziakmi. Bola som nervozna, ako je clovek nervozny pred vsetkym co je prve. Ale myslim, ze sme to celkom zvladli :)
V teto triede mam 9 ziakov vo veku 16 az 20 rokov, 3 chalani a 6 bab. Su pokrocili, takze po anglicky rozpravaju celkom obstojne, co je fajn, lebo inym jazykom by sme asi nepokecali :)
Najprv som sa im predstavila ja, a po zaplave otazok o Slovensku (Mate tam sneh? Su vsetci taki vysoki? Je to velka krajina?...) sa predstavili oni mne (je dost obtiazne zapamatat si mena 9 ziakov, ked ich ma kazdy 4, ale podarilo sa :)). Hodina prebehla uplne v pohode, nervozita uplne opadla. Len to som vtedy netusila, ze toto je prvy a poslednykrat kedy prisli vsetci nacas a kedy nikto nevyrusuje, a to z prosteho dovodu: dnes som pre nich nova, ina, slovenska, zajtra uz budu zvyknuti.
Kazdopadne, tuto triedu budem ucit kazdy pracovny den od 18:30 do 20:45 do 27. septembra, vtedy maju zaverecny test.
A kedze tento prispevok pisem po dvoch tyzdnoch v Kolumbii, teda po dvoch tyzdnoch ucenia, mozem zhodnotit, ze moji ziaci su uplne super. Hoci vyrusuju a chodia neskoro, mam ich uplne rada. Su mili, zaujimaju sa o mna, na kazdu hodinu mi prinesu nejaku kolumbijsku sladkost na ochutnanie, ucia sa rychlo, respektuju ma. No, su proste super :)

Žiadne komentáre: