streda 5. decembra 2007

2. oktober 2007

Od dnes mam svoj kolumbijsky bankovy ucet! :) A zalozit ho trvalo iba slabe dve hodinky :)
V Kolumbii minu kvoli uradnym veciam tolko papiera, ze mam strach o buducnost Amazonskych lesov.
Fakt, ked som prisla do Kolumbie, musela som sa prihlasit na urade DAS (Departamento Administrativo de Seguridad): dala som po 2 odtlacky z kazdeho prsta, z palcov a ukazovakov po 4, musela som priniest 6 fotiek a vyplnit asi 5 papierov. O dva tyzdne mi vyhotovili docasny identifikacny preukaz, trvaly este stale nemam, hoci som tu uz 3 mesiace.
Alebo ked som si isla zamenit peniaze: teta za prepazkou vyplnila dlhokansky formular, ktory som musela podpisat a obohatit svojim odtlackom a az potom mi vydala peniazky.
No a teraz ta banka: najprv sme cakali pri jednom okienku, odtial nas poslali k dalsiemu, odtial naspat k tomu prvemu, tam som vyplnila 3 neuveritelne dlhe formulare, potom sme museli vystat radu k dalsiemu okienku, samozrejme sa cela procedura nezaobisla bez odtlackov prstov. A to to akoze cele islo pomerne rychlo, lebo teta co nam to pomahala vybavit je Danielova byvala spoluziacka. Neviem siu predstavit ako dlho by to trvalo bez konexii.
Kazdopadne je to za nami a som hrda na to ze mam svoj ucet uz aj v Kolumbii, zase som o trochu viac Kolumbijcanka :)

Žiadne komentáre: