utorok 4. decembra 2007

Vecera na privitanie v novom domove

19. september 2007

Uz som celkom zabyvana v nasom novom bytiku - mam novy matrac (s brutalnou zlavou- vdaka, koltatkovci :)) a krasne postelne pradlo, zeleny prehoz cez postel, oranzove zavesy a zlte vankusiky. Ja tie farby proste milujem! Raz ked budem velka, zalozim novu krajinu a nasa zastava bude zeleno-zlto-oranzova :)
Inak byt je to veliky, priestranny, svetly s uplne ze luxusne vyzerajucim balkonom. Mame velku kuchynu, malu miestnost s telkou, priestrannu obyvacko-jedalnu, dve kupelne (uz aj s teplou vodou :)) a tri izby. V najvacsej byvaju majitelky bytu, a my s Doris mame kazda svoju izbicku. Kto tu teda byvame: byva nas tu 5 a pol (alebo, ak mozem citovat moju skoro uplne ze najlepsiu kamaratku Dzanku: 205 a pol - 200 svabov a nas 5 a pol) - mama Sarah (48 rokov) s dcerami Ramlani (23) a Alejou (20) a vnuckou Rosario (29. septembra budeme oslavovat 1 rocik) - Alejina dcera, no a my dve s Doris.

Dnes nam Sarah pripravila veceru na privitanie. Ked sme sa vratili s Doris z Colomba, zasadli sme k slavnostnemu stolu. Usudila som, ze toto je cas nacat druhu flasu domacej a tak sme mali slivovicu ako aperitiv. Doris sa skoro zadusila, ale babam velmi chutila a dali sme aj druhu rundu :) Kedze bolo uz po 21:00 vecera to bola lahka - zemiakovy salat a bunuelos (take dobre chrumkave pecivko), ale zato velmi chutna.
Sarah nam porozpravala o svojich 7 detoch. Ano, ma ich 7! Dalsia dcera byva v Pereire (asi polhodinku od Armenie) a ostatne 4 decka sa v marci prestahovali do Severnej Caroliny, kde ich otec zije uz 10 rokov so svojou novou americkou zenou (mimochodom o 12 rokov starsou). A kedze Sare chyba plny dom deti, je rada, ze sme tu teraz aspon my dve :)
Sranda je, ze tieto byty sa nemozu prenajimat takze vsade mame hovorit, ze sme akoze Sarine netere - uz sa tesim ako sa ma vratnik (tu ma kazdy 'panelak' vratnika, ktory sa stara o bezpecnost a pusta ludi dnu) zacne vypytovat, z ktorej strany sme ktora neter, kedze jedna sme belsia ako sneh a druha cernejsia ako uhol :)

Žiadne komentáre: